Monday, January 18, 2010

Pengenalan D Kasih Design

Setelah bergelumang dalam dunia solekan artis di Malaysia, sejak 1996 akhirnya make up artis tanah air Shamnina Omar akhirnya mengorak langkah setapak lagi ke hadapan dalam bidang rekaan fesyen pakaian dan pengantin. Dengan tertubuhnya butik pakaian dan perkahwinan D Kasih Design by Shamnina Omar ini, beliau dapat berkongsi idea dan pengalaman dalam bidang kreatif yang amat diminatinya ini.

Berpengalaman merias artis-artis tersohor tanahair seperti Dato Siti Nurhaliza, Camelia, Ning Baizura, Ifa Radziah, Ramlah Ram, Liza Hanim, Deana Yusof,Tengku Azura, Suraya Dean (sekadar menyebut beberapa nama) malah ramai lagi untuk dinyatakan satu persatu di sini. Selain daripada itu pengalaman lebih tiga belas tahun dalam bidang ini telah memberikan beliau bekerja dengan ramai pereka fesyen terkenal Malaysia seperti Zang Toi, Bill Keith, Syarifah Kirana, Radzuan Radzwill, Ezral, Man Kajang dan ramai lagi telah memberikan pendedahan awal dalam bidang fesyen dan rekaan pakaian dan peluang ini menjadikan asas dalam menterjemah perjalanan karya fesyen beliau di D Kasih design.

Oleh itu, D Kasih Design ingin menjemput anda semua untuk mencuba dan menghayati rekaan fesyen dan kreativiti butik ini dan pastinya suatu pengalaman indah yangakan menjadi ingatan abadi anda menanti bersama sentuhan penuh kreatif kami.

No comments:

Post a Comment